dag 20 - 21 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Bert - WaarBenJij.nu dag 20 - 21 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Bert - WaarBenJij.nu

dag 20 - 21

Blijf op de hoogte en volg Bert

02 Augustus 2014 | Duitsland, Berlijn

dag 20 - 31 juli
Weer een zonnige, droge dag. Het grootste gedeelte langs een drukke weg met veel verkeer. Aan het eind wat rustiger weggetjes, waar je diect kunt zien datje in voormalig Oost Duitsland bent: slechte wegen, veel met een soort kinderkopjes, betonstroken of gravel. Aan het eind een bospad naar de camping aan een meertje.
Km stand: 2700

dag 21 - 1 augustus
Na dezelfde bospaadjes als gisteravond, eigenlijk allen weer drukke wegen richting Berlijn. Het is maar 100 km gelukkig. Na het opzetten van de tenten, gaan we naar het centrum voor een fotosessie bij de Brandenburgertur. 'S avonds een simpel diner in de biergarten van de camping: een steak van de grill, een broodje en kartoffelsalade. Het is niet duur, maar ook niet heel veel. Sommigen bestellen dan ook twee of drie keer; ik doe er twee.
Morgen neem ik in iedergeval een rustdag, misschien wel twee. Er is voor de komende gagen slecht weer voorspeld met veel regen.
Km stand: 2819

• 02 Augustus 2014 - 19:18

Gysbertjan:

Hoi Bert

Ik lees nu voor het eerst het verslag.
    tjonge wat beleef je veel op zo'n inmense fietstocht.

Nog veel plezier en geluk de komende tijd.

groetjes Gijsbert-Jan

• 03 Augustus 2014 - 10:39

Pim:

Zijn mooie avonturen Bert, leuk om te lezen. Zou me best leuk lijken om zo'n tocht te maken. Alleen dan wel ZONDER de regen.

Groet Pim