dag 13 - Reisverslag uit Svelvik, Noorwegen van Bert - WaarBenJij.nu dag 13 - Reisverslag uit Svelvik, Noorwegen van Bert - WaarBenJij.nu

dag 13

Blijf op de hoogte en volg Bert

26 Juli 2014 | Noorwegen, Svelvik

dag 13 - 24 juli

Laat weg, voor mijn begrip: pas na tienen. Het is dan ook maar 125 km naar de geplande camping. Het eerste stuk gaat over rustige glooien de wegen. Soms wat langere stijgingen, maar dan volgt er ook weer een lange afdaling.
Lunch bij de haven van een plaatsje aan een zijtak van het Oslofjord. Veel belangstelling van kijkers en vragenstellers. Ook dook na een poosje weer een journalist op voor intervieuws en foto's.
Om bij de camping te komen moeten we eerst om die zijtak heen, over een bergrug, lang een andere zijtak, met een pondje oversteken en dan zijn we er bijna. Dat klopt wel, maar er zit na het pondje ook nog een vrij stijle beklimming in.
Veel later dan verwacht dan ook op de camping in Rampon. Gegeten in de camping restaurant.
Km stand: 1642